Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007



Απόψε θέλω να σε δω όμως το ξέρω πως άγονη βροχή θα πέφτει πάνω μου το χάδι σου και αφού μεθύσουμε σε μπαρ ναυαγισμένα με αγγέλους που θα χάσουν τα φτερά τους θα πεθαίνω στο πλάι σου.
Γιατί κατάλαβες πράγματα που σου 'ναι ξένα,κύλισες στην ζωή μου και έτσι όλα τα χάλασες.
Στεκόμασταν γυμνοί απ'όνειρα και κοιταζόμασταν βουβά μέχρι που ήρθε αυτός ο μπλέ χειμώνας που πάνω μου γέρνει σαν σακάτης ουρανός.
Γιατί μονάχα έχουν περάσει χίλια χρόνια κι εγώ που πάντα ήθελα μέσα σου να ζήσω , ζω στον κολπίσκο με τους ήλιους επισκέπτες.
Βάλτε να πιούμε για τα γλυκά απελπισμένα σου αντίο.
Τι θα ήμουν αλήθεια εγώ χωρίς εσένα,μια γυναίκα που διάβαζε ποιήματα και στεκότανε κοντά στην φωτιά.
Είσαι ο υπηρέτης μου,ο πιο κακός θεός που γελώντας πέφτεις σαν σκισμένος χαρταετός.
Να 'χουν τα μάτια μου αλάτι απ'τα παλιά όταν θα πεθαίνω ένα πένθιμο του φθινοπώρου δείλι.

(σκόρπιοι και ελαφρώς πειραγμένοι στίχοι από Διάφανα Κρίνα)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πες μας που παέι ο άνθρωπος τον κόσμο σαν αφήνει,
πες μας πάει ο άνεμος,
που πάει η φωτιά σα σβήνει,
σκιές ονείρων είμαστε
σύννεφα που περνούνε
βάλτε να πιούμε , βάλτε να πιούμε

kalimera

diafkri είπε...

oth33r
dikos mas?diafanos?
kalispera

Ανώνυμος είπε...

...kai diafanos kai polla alla pragmata
geiaaaa