Τετάρτη 22 Αυγούστου 2007

Τέτοιο καλοκαίρι σαν το φετινό...να μου λείπει...



Μετά από ένα επεισοδειακό καλοκαίρι με άσχημα γεγονότα που με έκαναν να πω: "μα ποιος με μούτζωσε;;"...ένα καλοκαίρι με πολλή μιζέρια,γκρίνια,αρνητική ενέργεια,ατυχίες,ασυνενοησία...Ξαναγυρνάω στην βάση μου,στο νησί μου,για διάβασμα.Τυπικά το καλοκαίρι μου τελείωσε...άτυπα θα τα κάνω τα μπανάκια μου ακόμα και τις εκδρομούλες μου...αλλά προηγείται η εξεταστική!
Το καλό αυτής της κατάστασης είναι ότι συνειδητοποίησα πως έβαλα αρκετα το χεράκι μου για να μουτζώσω το καλοκαίρι μου.Οι αρνητικές μου σκέψεις,η αγωνία μου τι θα οργανώσω,με ποιους θα κάνω τι και τελικά τίποτα...
Όλα εξαρτώνται από την ψυχολογία μας και γι'αυτό γύρισα ανανεωμένη,ήρεμη και ξεκούραστη από τις απόλυτα χαλαρές διακοπές μου-και μόνο η φύση η οποία αγκαλιάζει το χωριό μου,όπως φαίνεται στην εικόνα χαρίζει απέραντη ευφορία- στο "άλλο μου νησί την Ζάκυνθο"...
Ποτέ δεν μ'άρεσε αυτή η "ευχή" αλλά αυτή την φορά έχω ανάγκη να την πω "Καλό χειμώνα να 'χουμε" με αισιοδοξία και δημιουργικότητα...

2 σχόλια:

psilos είπε...

xalarose mhn to kaneis epitelous apolamvaneis auta pou exeis agapi mou

Ανώνυμος είπε...

@psilos
Ναι...μου πήρε λίγο καιρό αλλά συνειδητοποίησα αρκετα πράγματα...το ξέρεις πολύ καλα..